SEO Esbjerg
Du lander måske på denne artikel fordi du har søgt efter “SEO Esbjerg”. Det gør du fordi artiklen er optimeret efter netop dette søgeord – dette kaldes lokal SEO. Jeg vil i denne artikel fortælle dig, hvordan du selv kan arbejde med lokal SEO, og tiltrække kunder i Esbjerg om omegn ved hjælp af SEO.

SEO i Esbjerg
I denne artikel vil jeg fortælle hvordan du tiltrækker organisk (ikke betalt) trafik fra lokale kunder i og omkring Esbjerg ved hjælp af søgemaskineoptimering. Du får tips og gode råd til lokal SEO.
- Indledning
- Din virksomhed i Esbjerg har brug for SEO
- SEO kursus i Esbjerg
- Hvad er SEO
- Sådan kan du bruge SEO
- Få værdifulde lokale links
- SEO er vigtig for alle virksomheder
- Hvordan adskiller SEO sig fra offline markedsføring i Esbjerg?
- Du kan selv lave SEO for din virksomhed i Esbjerg
- De afsluttenede bemærkninger om søgemaskineoptimering
1. Indledning
Du lander måske på denne artikel fordi du har søgt efter SEO Esbjerg. Det gør du fordi jeg har optimeret siden specifikt til SEO Esbjerg – det kaldes lokal SEO.
Jeg vil i denne artikel fortælle dig hvorfor søgemaskineoptimering er være en effektiv markedsføringskanal, hvis du har en virksomhed i Esbjerg.
Mange virksomheder i Esbjerg undervurderer de mange fordele ved søgemaskineoptimering. Det betyder at de mister et potentiale ved manglende fokus på SEO i deres markedsføringsstrategi.
Mit mål med denne artikel er at hjælpe virksomheder i Esbjerg til at tage stilling til om SEO skal være en del af deres markedsføringsstrategi. Søgemaskineoptimering kan sagtens være effektiv selvom du har en mindre virksomhed.
Min baggrund for at skrive denne artikel er over over 14 års erfaring med online markedsføring herunder SEO.
Hvis du har spørgsmål efter at have læst artiklen, er du meget velkommen til at kontakte mig.
Lad os tage en uforpligtende snak om dine muligheder.Simon Grevang
For at få afklaret om SEO skal være en del af en markedsføringsstrategi skal du forstå hvad SEO er. Jeg møder alt for mange virksomheder som ikke ved hvad SEO er – eller kan se potentialet i at fokusere på SEO.
Der er også rigtig mange myter og misforståelser om søgemaskineoptimering som mange “SEO firmaer” udnytter. Sidst er der mange “SEO eksperter” derude som stadig mangler både erfaring og viden omkring søgemaskineoptimering.
Du bør derfor sætte dig lidt ind i emnet søgemaskineoptimering for at blive klædt på til at vælge den rigtige løsning for din virksomhed.
2. Din virksomhed i Esbjerg har brug for SEO
4 ud af 5 bruger Google til at finde lokal information. Det betyder at din virksomhed går glip af 80% af potentielle kunder, hvis du ikke fokuserer på lokal SEO.
Dertil kommer at op imod 50% af alle søgninger sker fra en mobiltelefon. Derfor er naturligvis vigtigt at din hjemmeside er optimeret efter “mobile first” principperne.
SEO er altså vigtig hvis din virksomhed skal være synlig i Google overfor potentielle kunder i Esbjerg.
For at hjælpe dig godt i gang har jeg skrevet denne artikel du skal se som en guide til SEO i Esbjerg..
Det er en ret omfattende guide. Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har spørgsmål efter du har læst artiklen.
For at være synlig i Google overfor potentielle kunder i Esbjerg kræver det at søgemaskinerne herunder Google kan finde relevante signaler om din virksomhed både på og udenfor din hjemmeside. Disse signaler er blandt andet lokal relevant indhold, profiler fra de sociale medier, links m.m.
I sidste ende handler det for Google om at kunne præsentere de mest relevante søgeresultater for brugerne.
Hvis du ikke har tid til at læse hele artiklen, så får du mine 4 bedste råd til at blive mere synlig i Esbjerg ved hjælp af SEO:
- Opret og optimer din Google My Business profil
- Fokuser på on-page SEO herunder indhold, title tags, metabeskrivelser og intern link building
- Få relevante links fra samarbejdspartnere, leverendører, kunder m.m.
- Lav jævnlige opdateringer på din hjemmeside
3. SEO kursus i Esbjerg
I juni 2021 afholdte jeg i samarbejde med Riggen og Business Esbjerg et SEO kursus. Første del var emnet grundlæggende søgemaskineoptimering og anden del var emnet avanceret søgemaskineoptimering.
Formålet med at afholde dette SEO kursus var at hjælpe små og mellemstore virksomheder fra Esbjerg i gang med deres digitale indsats. Som iværksætter skal man prioritere sin tid og økonomi, hvor man får den bedste investering.
Min erfaring fra mange af de kunder som jeg arbejder med her i Esbjerg er, at selvom de er en lokal virksomhed så har meget få styr på sin Google My Business profil. Senere i denne artikel vil jeg komme med forslag til, hvordan du kan optimere din GMB profil for at tiltrække flere lokale kunder fra Esbjerg.

I første del havde jeg især fokus på hvordan søgemaskinerne fungerer. Derudover gik vi i dybden med søgeordsstrategien fordi det er fundamentet for hele arbejdet med søgemaskineoptimering.
I mange tilfælde kan du selv arbejde med søgemaskineoptimering – især produktion af indhold som i dag er en af de vigtigste faktorer.
Hvis du vil have mine slides fra dette SEO kursus, så kan du hente via disse links: Slide fra kurset Grundlæggende SEO og slides fra kursus Avanceret SEO.
4. Hvad er SEO
Alle store søgemaskiner f.eks. Google, Bing og Yahoo har søgeresultater hvor hjemmesider vises og klassificeres baseret på, hvad søgemaskinen finder mest relevant for brugerne.
SEO er en forkortelse af Search Engine Optimization eller på dansk søgemaskineoptimering.
Teknikken bag søgemaskinerne ligner hinanden. Da Google er den største søgemaskine vil man ofte forbinde SEO med Google. Når man arbejder med SEO er det typisk Googles retningslinjer man arbejder ud fra – og i nogle tilfælde prøver at udfordre.
SEO er en markedsføringskanal hvor man fokuserer på synlighed i de organiske søgeresultater. Det må ikke forveksles med Google Ads, som er annoncerne øverst i Googles søgeresultater.
Søgemaskineoptimering omfatter både de tekniske og kreative elementer, der kræves for at forbedre rankings, tiltrække trafik til hjemmesiden og øge opmærksomheden i søgemaskinerne.
Der er rigtig mange aspekter i SEO – alt lige fra tekster på din hjemmeside til den måde andre linker til dig på internettet har indflydelse på hvordan din hjemmeside klarer sig.. Derudover handler det om at få din hjemmeside struktureret på en måde som søgemaskinerne forstår.
SEO handler ikke kun om teknik og bygge “SEO venlige” hjemmesider. Det handler også om at gøre din hjemmeside bedre for mennesker.
I den forbindelse er autoritet, ekspertise og troværdighed en afgørende faktor. Hvis du har fokus på disse 3 elementer, og har en teknisk stærk hjemmeside så er du allerede rigtig langt i arbejdet med SEO.
Derudover vil din hjemmeside konvertere endnu flere brugere, hvis du fokuserer på disse 3 elementer. Du vil blive anset for at være en ekspert i din niche, hvilket med garanti vil give dig flere kunder og opmærksomhed. På den måde bygger du et troværdig brand som gør din forretning stærk.
Vil du vide mere om SEO, så har jeg lavet denne SEO guide eller du kan læse min guide til lokal SEO, hvis du vil have flere kunder fra lokalområdet f.eks. Esbjerg.
SEO bør ikke være et trick eller teknik, men derimod være en bæredygtig og langsigtet strategi.
Mange der arbejder med SEO bruger desværre stadig “tricks” for at opnå resultater i Google. Disse “tricks” virker dog kun på kort sigt og har ingen reel værdi for din virksomhed.
Husk på Googles mission er at organisere information og gøre den tilgængelig og nyttig for brugerne. Google ønsker at vise deres brugere det bedste resultater for en bestemt søgning.
Hvis du ønsker at blive vist på en søgning, skal du blot levere det bedste resultat for søgningen.
Helt overordnet kan man dele arbejdet med SEO op i 2 elementer: on-site faktorer og off-site faktorer.
Hvad er on-site SEO?
On-site SEO er alle de ting, du kan påvirke på din egen hjemmeside. Alle former for tekniske aspekter af din hjemmeside er vigtig for at kunne rangere i søgemaskinerne.
Valg af CMS system kan også være en del af on-site SEO. WordPress er kendt for at være en “SEO venlig” platform.
Struktur af din hjemmeside, indholdet og hjemmesidens hastighed er også andre vigtige onsite SEO faktorer.
Hvad er off-site SEO?
Off-site SEO er faktorer som er sværere at påvirke. En af de vigtigste elementer i off-site SEO er de links der peger mod din hjemmeside. Jo flere (relevante) links desto bedste resultater vil du få i søgemaskinerne.
Linkbuilding af en teknik hvor man skal være forsigtig. Hvis du er for aggressiv med linkbuilding risikerer du Google straffer dit domæne. Dette resulterer i mindre synlighed.
Det handler derfor om at skabe en naturlig linkprofil. En naturlig og sund linkprofil indeholder alle typer links.
Konkurrencen i markedet er en del af off-site faktorer. I nogle markeder er det svært at skabe resultater sammenlignet med andre brancher.
Konkurrencen i markedet har derfor stor indflydelse på din chancer for at rangere godt i Google.
Når jeg rådgiver virksomheder i Esbjerg om SEO, så er konkurrencen en vigtig faktor.
Hvis jeg på forhånd kan se at konkurrencen er høj og der ligger mange timer forude så kan det være, at man skal fokusere på en anden kanal.
Formålet med al markedsføring er, at tjene flere penge end man bruger. Sådan er det også med SEO.
5. Sådan kan du bruge SEO
Mange lokale virksomheder i Esbjerg kender ikke til alle de fordele der er ved at fokusere på SEO i markedsføringen. Det kan hjælpe dig til at få flere kunder og øget synlighed.
Flere og flere bruger Google til at finde lokale virksomheder. Søgningerne sker især fra mobiltelefoner.
Lokal SEO hjælper din virksomhed med at skille sig ud i Googles søgeresultater. Ved at bruge navn, adresse og telefonnummer (NAP) samt kundeanmeldelser aktivt kan du får et forspring i forhold til dine konkurrenter i Esbjerg.
Google My Business
Hvis du ikke allerede har gjort krav på Google My Business, bør du gøre det.
Der findes mange gode guides på internettet til opsætningen, så det vil jeg ikke komme nærmere ind på i denne artikel.
Når du har sat Google My Business op skal du fokusere på følgende:
- Tilføj en lang, unik beskrivelse, der er formateret korrekt og indeholder links.
- Vælg de rigtige kategorier for din virksomhed
- Upload så mange billeder som muligt
- Tilføj et lokalt telefonnummer
- Tilføj din virksomheds adresse, der er i overensstemmelse med den adresse du har på din hjemmeside og i de lokale telefonbøger.
- Upload et profilbillede og forsidefoto af høj kvalitet
- Tilføj åbningstider / dage hvis det er relevant for din virksomhed
- Få flere reelle anmeldelser fra kunder.
NAP (navn, adresse og telefonnummer)
Sammenhæng er nøglen til succes med lokal SEO. Du skal have fokus på NAP (navn, adresse og telefonnummer) på tværs af din egen hjemmeside og andre relevante hjemmesider på nettet.
Derudover bør du bruge Schema.org markup for at give søgemaskinerne information om din virksomhed.
Her er koden, som du kan tilpasse til din egen hjemmeside:
<div =”http://schema.org/LocalBusiness”>
<p =”name”>FIRMANAVN</p>
<p =”address” =”http://schema.org/PostalAddress”>
<p =”streetAddress”>ADRESSE</p>
<p =”addressLocality”>BY</p>,
<p =”addressRegion”>REGION</p>
<p =”postalCode”>POSTNUMMER</p.
<p =”telephone”>TELEFONNUMMER</p>
<meta =”latitude” content=”BREDDEGRAD” />
<meta =”longitude” content=”LÆNGDEGRAD” />
</div>
Få anmeldelser fra dine kunder i Esbjerg
Anmeldelser fra kunder i Esbjerg har en direkte indvirkning på resultaterne i de lokale søgninger. Derfor bør du fokusere på at få kunderne til at anmelde dig.
Der findes mange steder hvor du kan få kunderne til at anmelde din virksomhed. Langt de fleste kender Trustpilot, men jeg vil anbefale at du primært bruger din Google My Business profil.
Jeg vil ikke anbefale at man bruger alle ressourcer på at få kunderne til at anmelde dig på Trustpilot af flere årsager.
Trustpilot har haft flere sager med falske anmeldelser, hvor virksomheder kan købe sig til god omtale fra falske profiler.
Trustpilot har et stort problem med troværdigheden. Du kan læse flere artikler om Trustpilot her og her.
Jeg afviser ikke at du skal bruge Trustpilot til at indsamle kundeanmeldelser. Du skal sprede profilen og lade være med udelukkende at fokusere på Trustpilot.
Du kan også indsamle kundeanmeldelser via Yelp, Google og din egen hjemmeside.
Til at starte med bør du fokusere på de lavthængende frugter. Spørg dine eksisterende kunder om de vil lave en anmeldelse af din virksomhed. Min erfaring er, hvis man beder kunder pænt om hjælp, så vil langt de fleste gerne bruge tiden på at lave en anmeldelse.
Gør det nemt for dine kunder at hjælpe dig. Lav en udførlig guide på din hjemmeside der beskriver hvordan kunderne kan lave en anmeldelse.
Der findes strategier og teknikker til at skaffe kundeanmeldelser. Du kan dog sagtens selv gøre meget for at indsamle dem.
Faktorer på din hjemmeside
On-site SEO for lokale virksomheder handler om elementer på din hjemmeside. Disse faktorer vægter højt, når Google skal rangere din hjemmeside i søgeresultaterne. Så det er vigtigt, at du fokusere på indholdet på din hjemmeside.
De overordnede vigtige elementer er følgende:
- Tilføj by f.eks. Esbjerg og et relevant søgeord i et title tag på en relevant landingpage
- Tilføj by f.eks. Esbjerg og et relevant søgeord i et H1 tag på en landingpage
- Tilføj by f.eks. Esbjerg og et relevant søgeord i en url på en relevant landingpage
- Tilføj by f.eks. Esbjerg og et relevant søgeord i indholdet på en relevant landingpage
- Tilføj by f.eks. Esbjerg og et relevant søgeord i et billedes alt attributter på en relevant landingpage
- Integrer et Google Map kort med din virksomhed
Husk, at din hjemmeside skal være mobilvenlig. Der er mange lokale søgninger fra mobile enheder og du vil miste rigtig meget potentiale, hvis du ikke har en mobilvenlig hjemmeside.
6. Få værdifulde lokale links
Linkbuilding er vigtig – også i forbindelse med en lokal SEO. Modsat traditionel SEO bør du fokusere på at tiltrække lokale links f.eks. fra samarbejdspartnere i lokalområdet.
Sørg for at få relevante og stærke links. De hjælper dig med at bygge en sund og naturlig linkprofil som øger chancerne for at opnå gode resultater i søgeresultaterne.
Der er flere måde at få lokale links f.eks.
- Netværksmøder hvor du finder relevante virksomheder som (måske) vil linke til dig. Det tager tid at skabe relation til andre virksomheder. Et netværksmøde er glimrende til dette.
- Få den lokale presse til at linke til din hjemmeside ved brug af PR. Fortæl den gode historie og skab en relation til lokale journalister.
- Hold et foredrag eller arranger netværksmøder hvor du opbygger relationer til relevante virksomheder i dit lokalområde.
- Giv rabat til lokale organisationer på dine produkter eller services i “bytte” for et link eller omtale af din virksomhed.
- Lav en jobannonce til studerende i lokalområdet.
- Lav sjove og anderledes konkurrencer som opfordre lokale virksomheder og organisationer til at linke til din hjemmeside.
7. SEO er vigtig for alle virksomheder
Mest trafik til hjemmesider er drevet fra de store kommercielle søgemaskiner, Google, Bing og Yahoo.
Selvom sociale medier og andre former for trafik også genererer besøg på din hjemmeside, så er søgemaskinerne ofte den primære kanal. Det gælder uanset om din hjemmeside indeholder tjenester, produkter, information eller noget helt andet.
Søgemaskiner er enestående fordi de giver dig målrettet trafik fra brugere som er på udkig efter dét du tilbyder.
Hvis søgemaskinerne ikke kan finde din hjemmeside eller tilføje indholdet til deres databaser går du glip af enormt potentiale.
SEO kan give dig målrettet trafik, god omtale, øget omsætning og eksponering som ingen andre kanaler kan.
Selv små lokale virksomheder i f.eks. Esbjerg kan udnytte det store potentiale der er med SEO
Markedsføring koster penge og traditionel markedsføring er umulig at måle effekten af.
Hvis du bruger 15.000 kroner på markedsføring i Ugeavisen eller Radio Victor. kan det være svært at finde ud af om annoncen giver ønskede effekt – altså om det var investeringen værd.
Alt online markedsføring herunder også SEO kan spores og analyseres.
Det betyder, at du kan se effekten af investeringen i søgemaskineoptimering. Når du skal evaluere din markedsføringsindsats, kan du altså se om de 15.000 kroner var godt givet ud eller ej – dette vil du have svært ved med traditionel markedsføring.
Har alle virksomheder brug for SEO?
Der er mange fordele ved markedsføring med SEO. Min påstand er at alle virksomheder vil have gav af SEO, men det bør ikke være den eneste kanal man skal fokusere på.
Jeg har en holistisk tilgang til online markedsføring, hvor man ser online markedsføring som en helhed. Det hele handler om kunderejsen og korrekt attribution. Hvilke kanaler starter en kunderejse, og hvilke kanaler afslutter kunderejsen.
Det handler om at finde den røde tråd i sin markedsføring. Måske hører kunderne første gang om dig på Facebook, hvorefter de søger efter din på Google og først derefter bliver til en kunde for din virksomhed.
Kunderne i dag har rigtig mange kontaktpunkter f.eks. Facebook, Google, E-mail, radio og SEO inden de når til en fase, hvor de er klar til at blive en kunde i din virksomhed.
Konkurrencen på lokal SEO er lav i forhold til “national SEO”. Personligt er jeg overrasket over, hvor få virksomheder i Esbjerg der fokuserer på SEO. Det betyder også, at du allerede er et skridt foran dine konkurrenter, hvis du begynder at arbejde med SEO fra i dag.
Min anbefaling vil være, at hvis man har økonomiske ressourcer til markedsføring bør man fokusere på SEO som del af strategien.
8. Hvordan adskiller SEO sig fra offline markedsføring i Esbjerg?
I Esbjerg finde der rigtige mange forskellige markedsføringskanaler virksomhederne kan benytte sig af.
Virksomheder kan annoncere i Esbjerg Ugeavis, Jyske Vestkysten, på siden af bybusserne i Esbjerg og en af de mange Esbjergensiske taxier.
Jeg mener ikke, at offline markedsføring via disse kanaler er en dårlig ting, men der faktorer du bør overveje inden du bruger penge på denne type reklame.
Den store forskel på markedsføring via Esbjerg Ugeavis eller taxierne er, at du ikke kan måle effekten af din investering. Det vil sige, at du ikke med sikkerhed ved om du har opnået dit mål med reklamen.
I bedste fald har du fået brandingværdi og i værste fald, er dine markedsføringskroner spildt fordi du ikke ved om målet er opnået.
Med online markedsføring herunder SEO har du mulighed for at måle på mange forskellige faktorer. Det vigtigste at måle på er, om du har opnået din mål – altså om din investering har tjent sig hjem igen.
Når du bruger online markedsføring spilder du ikke penge, og du kan sige med sikkerhed, hvad du bruger markedsføringskronerne på. Du ved præcist, hvad du har retur i omsætning.
En typisk annonce i Esbjerg Ugeavis ses kun af læserne i denne ene uge (hvis du er heldig).
Derimod vil din investering i SEO rettet mod kunder omkring Esbjerg kunne tjene sig ind over de næste mange år. Resultaterne forsvinder ikke i løbet af kort tid, hvis du sørge for at holde din hjemmeside fornuftig opdateret og har løbende fokus på SEO.
Med SEO og online markedsføring følger du ikke dine mavefornemmelse. Du følger derimod relevant data.
Har du brug for hjælp til en lokal SEO?
9. Du kan selv lave SEO for din virksomhed i Esbjerg
Nu er du næsten færdig med hele artiklen om SEO i Esbjerg. Jeg vil lige give dig de sidste råd med på vejen, så du kan komme i gang med at få flere kunder i Esbjerg.
Jeg har været inde omkring Google My Business, ekstern linkbuilding og en lille smule on-page optimering.
For at opsummere får du her 8 punkter som du skal arbejde med allerede i dag.
1. Forbedre den interne linkstruktur
Selvom eksterne links, der peger på din hjemmeside er det bedste så vil intern linkbuilding også øge placeringerne i Google
Intern linkbuilding hjælper på følgende:
- Hjælper brugeren med at navigere rundt på hjemmesiden, hvilket øger brugervenlighed
- Hjælper med informationsarkitektur og hjemmeside hierarki
- Distribuerer side autoritet og rangeringer blandt de individuelle sider
2. Optimer URL, title tags, headers, meta beskrivelser og indholdet
Hver gang du laver nyt indhold til din hjemmeside, så bliver en ny side indekseret, en ny målgruppe bliver nået og der opstår en ny mulighed for at blive fundet af potentielle kunder i Esbjerg.
Sørg for at fokusere på ét emne eller område for hver ny side. Brug dine søgeord eller søgefraser i URL, overskrift, metabeskrivelser, H-tags og i teksten. Du kan med fordel fokusere på indholdet over folden.
3. Tilføj adresse, telefonnummer og andre relevante oplysninger
Hvis du har en fysisk butik eller virksomhed i Esbjerg skal du sørge for at gøre brugerne opmærksom på alle relevante informationer om din virksomhed.
Jeg har tidligere i artiklen beskrevet NAP – name, address og phone.
Derudover bør du fokusere på åbningstider, forretningsbeskrivelser / om os beskrivelse, parkeringsmuligheder, rutebeskrivelse og udtalelser fra kunder.
Lad være med at kopiere dit indhold fra andre hjemmesider. Heller ikke selvom du har lavet indholdet.
4. Lokalt indhold
Google bliver klogere og klogere, hvilket betyder, at indholdet skal skrives med hensyn til brugerne – ikke Google.
Når du skriver om brede og generelle emner tiltrækker du en bred skare af læsere. Nogle vil være relevante mens andre ikke vil.
Hvis du vil have flere lokale kunder bør du finpudse dit indhold, og skrive til de brugerne i dit lokalområde.
I denne artikel henvender jeg mig til personer, som vil lære mere om fordelene ved at lave SEO i Esbjerg.
Det kan være at du har en virksomhed i Esbjerg. I så fald vil tilgangen være den samme. Fortæl dine potentielle kunder i Esbjerg om jeres virksomhed, og hvordan i arbejder.
Hvorfor skal kunderne vælge lige præcis jeres virksomhed – og ikke konkurrenten?
5. Din hjemmeside SKAL være mobilvenlig
Lokal SEO og en mobiloptimeret hjemmeside hænger sammen. 50% af alle som laver en lokal søgning på Google bruger en mobiltelefon.
Hvis din hjemmeside ikke er mobiloptimeret mister du kunder – punktum!
Gør det nemt for dine kunder at finde information og kontakte din virksomhed.
10. De afsluttenede bemærkninger om søgemaskineoptimering
SEO er et stort område og kan være meget komplekst, men det er ikke raketvidenskab. Du kan sagtens selv arbejde med SEO, hvis du har tid og lyst det i din virksomhed.
Hvis du selv vil lave SEO bør du sætte dig ind i de grundlæggende elementer af SEO ved at læse min SEO guide. Når du har læst guide vil du være godt klædt på til at arbejde med det grundlæggende indenfor SEO. Selvom en lille mængde viden kan gøre en stor forskel.
Andre gode ressourcer til at endnu lære mere om SEO er Search Engine Landog MOZ.
Afhængigt af din tid, engagement, din vilje til at lære og kompleksiteten af din hjemmeside, kan du beslutte dig for at bruge en SEO ekspert til at håndtere SEO for dig eller du selv vil arbejde.
Når du kender de centrale begreber, vil du have et bedre udgangspunkt til at finde en person eller bureau til at hjælpe dig med markedsføring, når du ved hvad SEO handler om.
Ofte skal man gøre det, som man er god til. Derfor kan du kontakte mig, hvis du hellere vil bruge din tid på din virksomhed, produkter eller services end arbejdet med SEO.
Du kan booke mig som rådgivning eller til at eksekvere en SEO strategi. Hvis du er en lokal virksomhed i Esbjerg og har brug for SEO, så er du meget velkommen til at kontakte mig.
Læs også disse artikler om online markedsføring
8.okt - Digital strategi
Design Sprint
I denne artikel vil jeg fortælle hvordan du bruger design sprint til at gå fra idé til produkt på bare…
Læs mere14.okt - SEO
SEO Guide: Den ultimative guide
I praksis består arbejdet i at opnå en høj position i søgeresultaterne på Google eller de andre søgemaskiner. I arbejdet…
Læs mere9.okt - Facebook
Facebook annoncering Esbjerg
Facebook annoncering giver dig en lang række muligheder for at målrette og segmentere budskaber til relevante målgrupper.
Læs mere