Webanalyse & insights
En af de største faldgruber er at basere markedsføring på følelser og ikke data. Webanalyser giver dig indsigt i dine og konkurrenternes online aktiviteter. Ved at analysere din online tilstedeværelse kan du finde ud af om din investering i online markedsføring er en god forretning eller ej.

Analyse & insights
Du kan spore og analysere data for at få bedre indsigt og forståelse af brugernes adfærd og kunderejse. Der findes forskellige værktøjer som kan hjælpe dig med at analysere kunderejsen, og hvordan brugerne interagerer med din hjemmeside.
Webanalyser omfatter således opsamling, analyse, visualisering og fortolkning af data. Disse analyser kan give dig svar på vigtige spørgsmål omkring din online markedsføring og hjemmeside. Det kan give dig helt ny viden om dine kunder og deres behov.
På den måde kan du tilpasse både din hjemmeside og markedsføring for at dække et større brugerbehov.
Du kan desuden finde ud af hvad en kunde koster at få i hus (customer acquisition cost og hvor meget værdi hver enkelt kunde har set over en lang periode (customer lifetime value).
Lad mig kommer med et eksempel: Du har fået 100 nye kunder ved hjælp af Google Ads for hver 100 kroner per kunder i annonceudgifter.
Disse 100 kunder har givet dig en omsætning på 100.000 kr. Det betyder at hver kunde har en livstidsværdi på 1.000 kr. Annonceringen på Google har altså giver dig en profit på 90.000 kr.
Digitale analyser giver dig altså mulighed for at tage beslutninger baseret på data og ikke din mavefornemmelse. Både små og store virksomheder kan bruge digitale analyser til at måle og benchmarke forskellige indsatser med.
Til dagligt hjælper jeg både små og store virksomheder med digitale analyser. Jeg analyserer og visualiserer data. Jeg gør det nemmere at forstå, så du kan tage action på konkrete problemstillinger.
Kontakt migFordele ved digitale analyser:
- Målrettet
- Handlingsrettede
- Indsigtsfuld
- Effektive
- Giver databaserede beslutninger
Skal vi tage en snak?
Lad os tage en uforpligtende snak om dine muligheder. Jeg har 12 års erfaring, uddannelser og “know how” indenfor digital markedsføring som du kan få glæde af.

Jeg kan også hjælpe dig med
Jeg har en holistisk tilgang til online markedsføring og jeg hjælper dig med at skabe en rød tråd gennem hele din indsats.
Facebook Annoncering
Med Facebook annoncering kan du målrette budskaber til en segmenteret målgruppe.