Digital strategist med erfaring & “know how“

Jeg har en datadrevet og holistisk tilgang til online markedsføring. Mit fokus er på performance, kunderejsen og forståelsen af, hvordan de forskellige kanaler kan aktiveres for at få maksimal effekt.

Om Simon Grevang

Om Simon Grevang

I følge Talents Unlimited’s personlighedstest er nøgleordne som beskriver mig: målrettet, analyserende, ansvarlig, researchende, lærende, disciplineret, strategisk, fremtidsorienteret og problemløser.

Jeg hedder Simon Grevang. De sidste 14 år har jeg oparbejdet en solid viden og erfaring indenfor online markedsføring og forretningsudvikling.

Derudover har jeg en lang række uddannelser bag mig.

I 2021 afsluttede jeg som den første en diplomuddannelse i digital konceptudvikling fra IBA i Kolding. I mit afgangsprojekt byggede jeg et digitalt investeringskoncept baseret på blockchain teknologi.

Jeg er Google Partner, Facebook Partner, og jeg er Google Analytics Qualified Individual.

I 2022 gennemførte jeg Bestyrelsesuddannelsen på Niels Brock Executives i København med fokus på corporate governance og værdiskabelse.

Til dagligt holder jeg til i Esbjerg, hvor jeg hjælper virksomheder med online markedsføring og forretningsudvikling. Min tilgang til online markedsføring er resultatorienteret, datadrevet og holistisk.

Mit fokus er at skabe en rød tråd igennem hele kunderejsen på tværs af kanaler og enheder med det ene formål at skabe værdi.

Kontakt mig

Mine kernekompetencer

  • Målrettet
  • Strategisk
  • Analyserende
  • Ansvarlig
  • Disciplineret
Mine uddannelser

Mine uddannelser

Jeg har gennemført en lang række uddannelser indenfor online markedsføring. I dag har jeg både erfaring, kompetencer og “know how” til at skabe forretning online.

  • 2022 Bestyrelsesuddannelse fra Niels BrockGennemført hos Niels Brock Executive København
  • 2020 Teknologisk KonceptudviklingGennemført hos International Business Academy
  • 2020 Design Sprint: Fra idé til færdigt koncept på 5 dageGennemført hos International Business Academy
  • 2019 Digital ProjektledelseGennemført hos International Business Academy
  • 2019Digital DesignGennemført hos International Business Academy
  • 2019 E-handel: Optimering af Salg & Indtjening Gennemført hos International Business Academy
  • 2018Cross Media ConceptsGennemført hos International Business Academy
  • 2017Google Analytics Qualified IndividualGennemført via Googles partnerprogram
  • 2016 Strategisk KommunikationGennemført via Copenhagen Business School
  • 2016 Facebook Blueprint ProgramGennemført via Facebook akkrediteringsprogram
  • 2016Sociale Media ManagerGennemført hos International Business Academy
  • 2014Online KommunikationGennemført via Copenhagen Business School
  • 2013 Web Marketing ManagerGennemført hos International Business College
  • 2021 Diplomuddannelse i digital konceptudviklingGennemført hos International Business Academy
  • 2020Forfatter til e-bog om søgemaskineoptimeringJeg skrev e-bogen "SEO for begyndere" som kan downloades
  • 2020 Kundeindsigt, Trends og TendenserGennemført hos International Business Academy
  • 2019Digital MarkedsføringGennemført hos International Business Academy
  • 2019Videnskabsteori & MetodeGennemført hos International Business Academy
  • 2018E-handel Strategi & ForretningsudviklingGennemført hos International Business Academy
  • 2018Google Adwords Qualified Gennemført via Googles partnerprogram
  • 2017 Akademiuddannelse i Kommunikation Gennemført via Copenhagen Business School
  • 2017 Kommunikation i PraksisGennemført via Copenhagen Business School
  • 2015 SEO Business Diploma Gennemført hos International Business Academy
  • 2014 WebanalyseGennemført hos International Business College
  • 2014Facebook AnnonceringGennemført hos International Business College
Datadrevet og holistisk

Datadrevet og holistisk tilgang

Jeg har en datadrevet og holistisk tilgang til online markedsføring. Jeg ser mig selv som en naturlig samarbejdspartner og ikke en leverandør af ydelser.

01.Analyse af data og virksomheden

Analyse giver værdifuld viden om brugernes adfærdsmønster m.m.

02.Strategi og planlægning

Målet med strategien er at definere tydelige mål og KPI som løbende analyseres.

03.Eksekvering og implementering

Eksekvering er valgte indsatser skal få strategien gennemført.

04.Optimering og opfølgning

Online optimering af en agil proces, hvor optimeringen sker i løbende sprints.

Udvalgte referencer

Udvalgte referencer

Jeg har samlet et lille udpluk af tidligere cases, som måske kan give dig inspiration til din forretning.

Online markedsføring

Mikkla

Mikkla fik hjælp til udvikling af ny hjemmeside samt online markedsføring.

Online markedsføring

Bent Pedersen

Bent Pedersen fik hjælp til online markedsføring.

Kontakt mig

Skal vi tage en snak?

Vil du have mere synlighed, flere leads og flere kunder? Jeg har mere end 14 års erfaring og “know how” som du kan få glæde af.

+45 21749872

kontakt@simongrevang.dk